Monday, December 14, 2009

..::Tema Majlis Persandingan ::..

..:: Hiasan KAtil ::..
...:: Decoration kat dewan , Akan di penuhi dengan berdozen2 red roses =) ::..


..:: Design baju Nikah , Lebey kurang cenggini la ::..


..:: Ala-ala baju sanding yg aku test minggu lepas..hehehehe ::..



... :: Cenggini ker ek ghuper baju aku??? kita tengok jer time majlis nanti..ZZaaasss!!! ::..

Akhirnyer...........Setelah berbulan lamanyer memikirkan tema majlis Perkahwinan aku nanti, we all (Mama,abah & me) decide to choose white...herm...last2, kaler putih gak yg di pilih. Ekceli, kaler putih memang dah lamer di plan sejak azali lagi...tapi tengok dah ramai sgt yg tiru konsep idaman aku...heehehehehe..
Roughly:
1) Baju nikah = Cream+putih (lace warne cream+lining putih)
2) Baju sanding = putih suci bersih
3) tema pelamin & deco dewan = Putih + Cream + Red Roses..Fresh Flower ok.... =)
4) Hiasan Katil = Putih + Maroon + Merah
5) Sarung telur pindang = Cream + Gold (2 jenis. sajer nak ader 2 kaler )
6) Beg goodies = Hitam(utk kengkawan aku),Pink (Utk Sedara mara), MErah menyala (Utk guest abah), Hitam cerut (Utk kawan mama @ rina)

So, roughly, cenggini kot ruper Decoration Putih MErah nanti.. =pInsya Allah...kalo dipanjangkan umur...


4 comments:

nxum.hasrulnizam said...

pergh lid..red roses tuu mantap sehh..

lydia said...

Arghhh..blushing nyer aku...isk..isk...

Apizolla said...

bestnye na kawen~~ ehehhehehe(ayat gatal)

Aidah said...

eh eh.. warna putih ker? warna biru tak jadi ehhhhh