Wednesday, September 7, 2011

Aku Terima Nikahnya...



"Aku terima nikahnya Si Dia binti Si Ayahnya dengan mas kahwinnya RM... "

Bunyi macam senang? Nah.. Ini erti sebenarnya...


"Aku tanggung dosa-dosa Si Dia dari IbuBapanya, apa sahaja dosa yang dia buat. Dari DEDAH AURAT hinggalah ke TINGGALKAN SOLAT, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya, dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anakku. Kalau gagal, maka aku FASIK,DAYUS & RELA masuk NERAKA dan malaikat Zabaniyah MELIBAS aku sampai HANCUR BADANKU "


Agak-agak, orang-orang yang baca quotes ni kat FB, orang sedar tak?
Insaf tak?
Ada rasa nak berubah tak?
Wallahua'lam....


Bukan pe, lately ni, selalu sangat nampak quotes macam kat atas ni kat FB.
Agak Best & Tepat juga isi yang hendak disampaikan. Kan?





Adam's favourite position while asleep....

Adam Love
*Romper pemberian Ucu Adam

Adam Love
*Think...think....& think.....



Sekarang nih, dah sedap sikit nak peluk Adam. Dah montel dah. Kalau time tengah BreastFeed tu, suke picit2 & urut2 paha Adam (^_^)
Adam Love
*Adam & Ibu ada double chin!



Adam Love
..... Ayah pun sama



Dan.....
Tak lama lagi, Ucu Adam dah nak naik Sem.
Uhuhuhuhuhu...Dah tak de sape nak tolong jagakan Adam..
Sedeynya......Uwaaaaaa~~~~~
4










P/s: Sejak ada Adam nih, banyak sangat miss call kat henpon =p.

No comments: