Sunday, May 8, 2016

Sports Day Adam 2016

Parking yang limited.


Semalam ada sports Day Adam kat dewan taman Ehsan. Dalam kepala memang zero expectation pasal tempat tu. Plus, kali ni punya sports day rasa excited sikit sebab tahun ni Adam participate dalam sukaneka. Compare to last year just marching je dok terpekik-pekik & start lambat. Budak-budak kelaparan. Mana yang breakfast dulu kat rumah, ok lah. Mana yang tak tu? Nasib lah nak...


Antara parents yang datang selepas sebelum  acara bermula... Tapi sebenarnya ada lagi lambat. Tak faham parents yang suka terhegeh-hegeh datang lambat ni. Tak fikir ke parents ada bawak baby yang bangun pagi-pagi buta. lepas tu nak cepat-cepat event habis supaya anak2 yang ikut sekali tu tak meragam. Bayangkan lah event sepatutnya start 8:45am. Kami sampai 8 pagi seperti yang di suruh... sebab registration start 8 pagi- 830 pagi. Pukul 9 masih ada lagi parents yang terhegeh-hegeh gelak-gelak. Haih..marah ni! 




 Nasiblah Adam dah breakfast kat rumah sebelum datang. Kat dewan sebelum sport day start, cikgu bagi lagi air + roti. Nasiblah Adam nak makan... Gembira Ibu!


Melayan Si Anas yang muntah-muntah dari awal pagi... sampai pucat lesi muka..

Kami gilir-gilir jaga Anas kat luar dewan.. Kat dalam takde kerusi sebab dah penuh.. Ada yang bawak atok nenek bibik untuk join sports Day. Jadinya, logiklah tempat duduk tak muat.

Sejurus je Adam habis event die, kami mintak izin cikgu-cikgu sekolah dia untuk beransur pulang. Dengan condition Anas yang flat .. 









Alhamdulillah Adam ok sepanjang sports Day Event. Berbaloi jugalah tunggu die habis event.
Tapi paling pelik tapi gembira sekali, 
Anas dah sihat walafiat pulak lepas balik dari sports Event Adam. Adoihai..mencabar betul..





No comments: