Monday, October 26, 2009

S.e.d.e.Y

pes of all...topik arini memang lari dari tema blog ni..iaitu kisah aku dan Deary Hafiz a.k.a Emon a.k.a kejang a.k.a kuntum........today is about my deary cat is passed away..cakap melayunyer, mati katak dilanggar keta (raser mcm nak bom jer keta tu, kalo aku tau saper yg langgar la...)....Momok @ kutik (panggilan manje aku utk momok..aku jer yg panggil dier dgn namer ni...) aku bela dari kecikk lagi..... =(aku jumper dier kat longkang belakang umah...dier terjatuh....aku agak, mak dier nak transfer dier dari satu tempat ke satu tempat, n suddenly terjatuh plak kat dalam longkang yg maha dalam kat belakang umah aku tu...so, time tu, memang aku tengah berkabung kesedihan sebab kucing aku, Si Kuning, mati...aku pon dengan seikhlas hati amik si momok tu wat pengganti si Kuning ... ...aku punyer la bela momok ni dengan penoh kasih syg...sakit sket, antar dokter...memang aku taknak dier sakit sebab Si Kuning mati dulu pon sebab aku delay antar dier ke klinik...isk..isk...tup2, Momok pon tinggalkan aku jugak akhirnyer...baru minggu lepas... tak keruan aku dibuatnyer beberapa hari sampai la hari ni...ari2 balik kijer momok mesti tunggu bawah ampai....pastuh, terkeseng2 nak makanan...tapi sekarang........... dah sunyi balik..=(sedey........
~Rindu momok ...=( ~

1 comment:

Apizolla said...

my condolences dear~


p/s : nnt kite cari lain ek