Wednesday, October 21, 2009

[L] Previous



kami ----> time satu sekolah dolu2...tapi tak pernah kenal each other...hehehehe

biler dipikir2 balik, antara aku dan dia, rata-rata byk kebetulan...

satu sekolah,menyertai persatuan yg sama , minat yg sama time kat upm....
until now, so far, minat kami lebey kurang samer...ader beberapa jer yg aku raser mcm tak same..
--> die minat bola, aku tak.... (but i will learn to love football...i have to =) )
--> Aku minat photography(walaupon byk lagi yg lack dalam bidang photograpgy), tapi dier agak kurang ( tapi dier janji nak belajar selok-belok photography...(sebab aku suker bergambar...=p hehehehe )
--> dier lagi byk cakap dari aku... ( terbalik kot..dier lagi byk bebel..=p)..but i like !!

biler orang tanyer, mcm maner aku tersangkut kat dier, aku pon jawab, "Entah! (sambil mengangkat bahu) hehehehe =p ..Love is blind...sebab ....kalo tak silap aku,time dier kat matriks dulu, student2 & lecturer2 kat situ menggelarkan geng2 dier "6 Jahanam"...from there, i can imagine how notty he is... ;-)

Biler aku tanyer tuan empunya diri " nape syg kat kiter? "dier jawab panjang berjela... =p ..
kalo nak tau jawapan,tanyerla dier sendirik..aku pon luper...malu pon ader...byk yg pro dari cons..hehehe (before kawen, sumer baek2... =p) ..kan ..kan..kan...kan...
(harap2 tak mcm tu la yer..)

2 comments:

WiNz said...

emon, ko migrate trus ke blog ni eh? yg lame tu kire abandoned la eh? aku nk update blogroll ni.

Apizolla said...

both are active~~

hehehehhe