Tuesday, May 18, 2010

Before & After....

Dah dekat 3 bulan kami Kahwin...
.
.
.
Tadi pagi timbang...
.
.
.
Berat still samer time before kawen....
.
.
.
But, Kiter target, nak turunkan lagi 5kg... Bole ker??
.
.
.
.
Kiter tengok kan ajer lepas dah duduk sebumbung ni...
.
.
.
Si Dia Da janji nk teman g joging ;-)
.
.
.
.
Tadi, kene tegur lagi... "eh, muker da kembang..."
Dalam hati "Spec aku la yg buatkan tudung aku jadik kembang..." huhuhu nak sedapkan hati sendirik.... ikut logik, memang berat aku maintain..tapi?? kenapa terasa perot berlipat & seluar makin ketat?? musykil... takkan lemak turun ke perot dan paha??? isk..isk...Xsuker!!!..
Xper...xper....
Dah dekat sebulan lebey tak panjat gunung nih...Haishh....
Schedule untuk panjat gunung sudah ada..kalo takder aper aral, memang nak memanjat jer start minggu ni...
Kita Tengok hasilnya lagi sebulan!! Turun atau tak berat badan kiter!!


Gambau Maser First time naik Nuang..ini gunung kedua aku naek Selepas naik Gunung Datuk(First gunung).. berat time nih 45kg..


~Gambau Maser 2008, sebelum kawen... setelah mengenali si dia selama 4 tahun... berat naik 10kg...


~Gambau Kat Area gunung nuang jugak...After Kawen.... A week after we got married. mAINTAIN..


~Gambar Kami Selepas Membasuh Khemah beramai2 ngan kawan lepas panjat Gunung Nuang , 6 MAc 2005

4 comments:

Madam Amie said...

lepas duduk berdua? emm.. aku rasa bukan leh kurang lagik 5kg...lagik up 5kg.. ngeh ngeh... pakli aku awal2 dah hint pas kawin nak buat projek jalan2 carik makan.. ada ke patut! aku nak naik gunung... dia nak naik berat badan pulak. hampas!

Apizolla said...

byk naik gunung = banyak kilo berat naik .....

mitos jek naik gunung berat kurang~

hahahahahhaha

Madam Amie said...

hahahah... memang mitos..sebab :
naik gunung + banyak guna tenaga = banyak kene makan... wakakakakakak

Mas Ai said...

dah berdua pun badan maintain,..okay lar tuh..:)