Saturday, May 15, 2010

Rumah Sewa

Tadi petang..seperti yg dijanjikan...kami (me & husband & Mak) g tengok rumah sewa yg kami agak berkenan setelah berpenat + terbaring2 carik rumah sewa online..... Punyer la lama tunggu Agent sewa kan rumah , 45 minit lambat okey~ janji pukul 3.30..last2, pukul 4.15 baru sampai...Tengok dalam gambar, rumah tu agak menarik..sebab ader lantai marble...(I like~)..Ader swimming pool,taman permainan bebudak,badminton court yg da uzur...tak pelah, yg penting, aku suke rumah kat dalam tu...bilik 3 + bilik air 2... tapi, tengok la... minggu depan baru kompem nak sewa atau tak... but still mengharap lagi nak dapatkan rumah sewa kat putrajaya...

..:: View dari Master Bedroom nampak swimming pool+bandar kajang::..

..:: Lantai MArble yg memikat HatikU

.
.
.
.
Lewat petang tu pulak,jenjalan area putrajaya..Mak nak amik2 gambar kat area putrajaya..sebab nak buat kenang-kenangan sebelom dier pindah jb...=)








~Konon2 nak dapar view mcm kat oversea....hehehe ~

~Sebenarnyer...rumput itu tajam!!! hehehe...nak dapat view obersi konon~

P/s: Mak ngan abah( dah 2 tahun PJJ)..abah kijer kat jb,mak kene transfer kl since 2008...yg terkejutnyer, bole pulak mak di transfer ke jb serentak ngan time aku pindah kijer kat putrajaya...huhuhuh

5 comments:

Madam Amie said...

hohhooh...aku konpius dgn crita kau nih lyd.. aku konpius..lyd ni owang mana...napa tiba2 pindah KL...ehh...mak kene pindah JB? ehh.. yg selama ni ko duduk jb umah spa? ehh ehh eh...baper banyak punya ehh aku ni ha... finally aku paham dah... anyway... Good Luck carik umah sewa!

lydia said...

amlya : huhuhu..... kiter post sket2... server lambat..huhuhu

Dr Singa said...

kenapa Dak Apis lompat sengetttt???!!!
:)

lydia said...

Doc : Perot kami memasing semakin Berisi..ehehehe

Apizolla said...

amlya : umah sewanya sudah dijumpai~~
ehehheheee

doc: sbnrnye tpt tu yg lompat senget... sy lompat tegak jek...