Tuesday, March 23, 2010

Badan Sengal, Tekak Loya , PAle pening Giler


< Si comel yg gumuk & gebu menemaniku barng kat katil...)



pagi tadi :
ada tanda2 untuk demam...tapi badan tak panas....cumer pening tak terkata..berdenyut2..Seperti biasa, kalo memang dah tak tahan pening,rambut akan ku tarik sekuat hati... hhiiiiiyaakkk!!!!! ( kan best kalo syg ader... =( )
Dalam hati berbelah bagi sama ada nak g kijer atau taknak... Akhirnya, kata putus pagi tu jugak di buat (sambil menyisir rambut rambutku dengan sikat.. *wish my husband was there to comb my hair.....* haish..... )
Ikut hati memang nak mintak mc...tapi, nak drive ke klinik pon sebenarnyer tak larat...huhuh..takat nak ke tempat kijer ok lagi..kang kalo g kelinik sebarangan, tak dapat ubat FOC..maklumla..ujung bulan...duit pon korek2.... *Masya Allah... =p
Lagipon, pagini pukul sebelas ader video conference with RnD Singapore..kesian pulak partner aku sengsorang ..dah ler takpenah handle sengsorang video conference.. Aku takkan biarkan dier sengsorang...aku dah penah raser mcm maner buat kijer sorang2 kat department aku...seksa wooo...i will never leave her alone!! i will guide her as long as aku ader kat situ..selagi termampu.. (ekceli aku pon baru gak kat dept tu...tapi biler team2 lain dah blah ,tinggal la aku keseorangan without bos..every decision ,kutukan,tohmahan, terjahan dari dept2lain, aku jawab sendirik...well.....hurm...tak usah la di ingat balik pengalaman itew..seksa'!! )

Back to main topic, pagi tadi after morning briefing with bos, aku terus apply time off 2 hours utk ke klinik..tak tahan dah...
1. pening terlampau..berdenyut2..
2. badan sengal2 ..lutut saaaaaangatlah sengal...
3. tekak loya2..

time kat klinik, punyer la lagi pening sebab orang2 kat dalam klinik tu takder etika.. ader couple dok kat sebelah aku tu, borak2 sampai kerusi bergegar2..sampai kepala otak aku pon naik gegar gak..seb bek darah aku tak mendidih....
biler nama di panggil, lega raser...time tuh jam dah pukul 10.35...hati berdebar2..takut tak sempat attend video conference..partner aku dah cuak sebab aku sms dier, kemungkinan aku lambat...

dalam bilik rawatan, dokter kater, aku just kembung perot...n tak pregnant pon sebab 2 minggu lepas aku period...
Alhamdulillah, seb bek tak lama sgt dalam bilik rawatan, walaupon dokter tu sempat borak2 ngan aku pasal lecturer dier yg panjat bukit tabur (sepasang kapel,dokter gak...) meninggal ,sebab terjatuh... Innalillah....

tepat pukul 11pagi, aku pon smpai opis...bawak keta mcm la haper.. video conference punyer pasal...seb bek time meeting tu, xder issue besar sgt...paler dah berat sgt time nih..yer la kan...rambut terkempam...pastuh pening...sure la paler jadik laaagi pening...at last, pukul 1 sampai umah...masak nasik...ni tengah tunggu nasik masak...huhuhu..pastuh makan ubat...tapi selera takder lagi nih...=(
takot muntah la pulak...

2 comments:

Dr Singa said...

nak pinjam miow boleh??
:)

lydia said...

ehehe... =p
nangis kiter...tak tido malam...
tiap2 malam kiter tido ngan dier..ehehehe...