Sunday, March 14, 2010

.:: Video ::..




9.28pm, Sunday.

BAdan raser penat saaangat....terasa mcm malas jer nak g kijer ...bukannyer ape, kalau nak push jer badan ni buat kijer, memang boleh sangat2..tapi hati dah takder kat sini... hurm... mungkin ni penangan jadik "PJJ"... PEtang tadi, sampai jer umah, terus kemas aper yang patot..n then, Guess what?? aku tengok balik video dari Videocam yg aku rakam minggu lepas dan sepanjang minggu ni aku bersama Si Dia...Suker tengok..nak lepaskan rindu ler konon...paling suker, tengok video yang aku rakam pagi tadi.. =p hehehe..Si Dia, bangun2 tido terus terduduk depan tv,tengok kartun.. jarak dari bebola mata ke skrin Tv lebey kurang 50cm jer...=p...
To my Darling: Jgn amalkan yer...sekali sekala takper...tolong kemas umah dulu yer ...Mcm dalam Citer WONDER PET yang syg tengok tu...hehehe ..aper yang penting?? KERJASAMA !!!!! =p

p/s: baru aku perasan, aku dah ada hobi baru... -->tengok video... =p

2 comments:

Apizolla said...

kartun? mana ada abg tgk katun??

tu tgh tgk berita la...

lydia said...

berita Versi Kartun kan....