Friday, March 19, 2010

Soalan-Soalan Lepas Aku Kahwin

Esok Genap sebulan KAmi Berkahwin (Lydia & hafiz)...

Antara Soalan2 yang selalu meniti di bibir kawan-kawan sekeliling.... (oopss..kawan2 belum pernah tanyer, tapi opismate) :

1. Amacam ?? Apa rasa ?( I guess, dorang tanyer pasal malam pertama kot)
JAwapanKu : Adela.... Rahsia..(dalam hati berkata: Soalan Tak MAtang ....bagi aku la kan...)

2. Amacam? kehidupan selepas bergelar isteri?
JawapanKU : Erm....entah..rase mcm bercinta lagi..sebab kiterorang (Aku & husband)PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh)

3. Amacam? Hidup Berumah Tangga?
JawapanKu : Dok jauh la...So, tak rase lagi tanggungjawab sepenuhnyer & dugaannyer

4. Sakit tak?? (ehem.....ni memang sensitif)
JawapanKu : No way man...Ni secret & Sacret... Cerita SX ngan husband, maner ley cerita kat orang lain... Sendirik Raser la.. (bg yg anak dara..,yg mak Dara, Lu pikir la sendirik....Mak aku pon tak penah tanyer...)

5. Raya nanti balik umah mana dulu??
JawapanKu : Gilir2 la of Coz...Tengok r cemaner...lagipon, antara umah parent ku & husband tak sampai sejam pon perjalanan. Asalkan Gilir2...

6. dah carik Kijer blom? apesal tak pindah lagi? <--Soalan yg paling aku benci!!
JawapanKu : dah..tapi takder rezki lagi... (Dalam hati: Aku dah carik la....!!!!! keep on hunting n searching..mcm la aku ni Pemalas $#$%%^%)

7. Last, but not least..... --> Amacam? dah ada isi??
Jawapanku: " Ehehehe..belom lagi...baru pas period... =p (Dalam hati, Mcm tak percaya jer orang da stat tanyer soalan mcm tu....

8. Sambungan soalan dari yg number 7 --> Korang Planning ker??
Jawapanku : Rahsia...Maner ley btau Rahsia Suami Isteri... Dalam Islam pon cakap,Rahsia Suami Isteri Tak bley btau orang lain... ( HAhahaha...padan muker..saper soh tanyer....dah kene lecture...Sorry Ekh..Ni rahsia KERAJAAN HAFIZ & LYDIA, Private & Limited)


Pssstt: tinggal lagi 11 hari lagi untuk ke XPDC Trans Borneo~ isk..isk..berdebar2.. Aku akan amek gambar kat tempat nih nanti!! nak carik pokok daun merah tu~~ =)


2 comments:

Madam Amie said...

Lydia.. sy nak ikut pergi XPDC tuh boleh ?

Dr Singa said...

ngeeee......
beum terlambat nak ucap selamat perantin baru kan!!!
:)