Monday, April 12, 2010

Demam+Batok+Selsema


[ Pukul 5 pagi still tak bole tido (sila abaikan tarikh dan yg lelain sebab jam belom format) ]






Syukur ke hadrat Illahi dengan berkat doa dan Limpah KurniaNya,

Aku & Husband selamat sampai ke semenanjung... tapi aku plak yg kene Demam+batuk+Selsema yg teruk!!!

HAri ni jer dah setengah plastik tisu yg "bercendol" aku hasilkan...isk..isk...

dokter tak bg mc,,,,, tapi aku mintak gak sebab kepala da takbole berpikir dengan waras... lagi pulak, aku kan bertudung, so... kepala terkempam...so,.. tak bley nak buat kerja dengan betol... Nyut..nyut.....nyut kepalaku... =p

Malam kelmarin pon samer gak... kejutkan Si Dia bangun pukul 3 pagi sebab tak tahan batuk n selsema tak berenti2... Si Dia yg temankan sampai aku tertido... [Tenkiu Laling =) ]

2 comments:

Dr Singa said...

cheh!!!!
gambar cendol!!!!

lydia said...

hehehe..bukti saya demam doc ..=p

ley dapat mc lagi 1 hari..hehehe